maandag 7 maart 2011

Carnaval


Vandaag ben ik even samen met de kinderen gaan genieten van de carnaval in het zuiden. In de stad waar ik ben opgegroeid. Genieten van de mensen in hun mooiste kostuum. Niet alleen van diegene die in de optocht meelopen. Ook van mensen die aan de kant staan te kijken. Bijna iedereen heeft zijn uiterste best gedaan om zo mooi mogelijk voor de dag te komen. 





En dan werkt z'n stralend blauwe lucht wel erg goed mee om alle kleuren goed tot hun recht te laten komen. Nog een dagje en dan is het weer wachten tot het volgende jaar.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd zo grappig, de verschillen tussen mensen. Ik snap carnaval helemaal niet denk ik. Je moet er volgens mij mee opgevoed zijn. Wij wonen nu ook in een streek waar veel aan carnaval wordt gedaan. Wij zijn zo ongeveer de enigen die er niets mee hebben. Gelukkig kan dat prima naast elkaar bestaan!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een en al gezelligheid en vrolijke mensen om je heen.
    Wat zullen jullie genoten hebben.
    En...mooi weer gehad!!
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he dat al die mensen zich uitdossen en een groot feest met elkaar vieren, dat zou het hele jaar moeten, met elkaar, zonder ergernissen..

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was hier volgens mij nog nooit geweest. Ziet er leuk en gezellig uit.
    Maar dat carnaval is niet zo mijn ding. Maar ja ben er ook niet mee opgegroeid.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Carnaval...ik ben er mee opgegroeid en ga nu nog wel eens, het ene jaar wel en het andere jaar niet. Dit jaar dus niet...maar dan kriebelt het wel!
    Fijne dag en groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen