zondag 8 mei 2011

Moederdag deel 2

Ja ook ik ben verwend. Het lange wachten werd beloond met overheerlijk ontbijt. Verse jus, warme croissants (zelf gedraaid) en als grote verrassing clubsandwich. Ze hebben zich echt uitgesloofd.




Sorry beide foto's zijn iets minder scherp maar ze hadden mijn fototoestel ook in gebruik.
 

Uiteraard moesten eerst de cadeautjes, inclusief een mooi gedicht, uitgepakt en voorgelezen worden.

 Daarna hebben we een heerlijke dag gefietst. Helaas zijn de extra kilo's er nog niet allemaal af. Ze hadden namelijk ook nog voor een picknick gezorgd.


Dit was mijn uitzicht tijdens de lunch. Heerlijk in de schaduw van een grote boom. Niet slecht.


Nu ziet ik met zadelpijn een beetje bij te komen van deze verwendag.

15 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je een heerlijke dag gehad, de foto's spreken voor zich! Groetjes PEggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief zeg, jij hebt een échte moederdag gehad!!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha..ik heb eerst even deel 1 gelzen, geweldig dat gerommel aan horen, enne dat mag erwel zijn! Je hebt genoten...fijne avond nog, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ze hebben je lang laten wachten, maar daarna was je ontbijt overheerlijk! lief de zelfgmaakte kadootjes!

    Fijne week!
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een verwennerij zeg allemaal, leuk.

    fijne dag
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wat lief gedaan supper lief groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief allemaal wat een heerlijke verwennerij van je kids,geweldig,fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het ziet er heerlijk uit en je bent lekker verwend zeg.
    ook de foto,s zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks de zadelpijn heb je een echte verwendag gehad, mooi foto's.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een supermoederdag Iris!
    Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een echte fijne moederdag!
    Fijne week,
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat ben je heerlijk verwend, echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk dat je even op bezoek kwam ... zo kan ik ook jouw blog ontdekken! het ziet er allemaal gezellig uit!lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk moederdag verhaal!
    Ik heb me net nog even als volger aangemeld. Dacht dat ik dat al lang was, maar dat bleek niet zo te zijn... Nu dus wel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat was je toch gezellig verwent:)heerlijk zo een dagje, toch...en het uitzicht...adembenemend...
    liefs
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen